SuperPUU-näyttely Heurekassa tammikuuhun 2022 saakka

SuperPUUn näyttelyaikaa on jatkettu. Heureka on nyt normaalisti auki, mahdolliset rajoitukset tai muutokset, esim. viranomaismääräysten vuoksi, kannattaa kuitenkin tarkistaa Heurekan nettisivulta.

Tämän syksyn osalta suurempiin ryhmiin liittyvät tapahtumat on siirretty. Pienemmät tapahtumat ovat mahdollisia ja Heurekassa noudatetaan tarkkoja turvatoimia. Lisäksi esim. lasten tiedeleirit on siirretty verkkoon.

Heurekassa on myös kokoustiloja, joten siellä on mahdollista järjestää kokouksia ja yhdistää niihin näyttelykäynti. Suurin tila, auditorio, takaa mahdollisuuden kokoontumisen isommallekin ryhmälle kunnon turvaväleillä.

Heurekan mukaan näyttely on saanut hyvän vastaanoton. Aikuiset kehuvat näyttelyn kauneutta. Lapsille siellä on kiinnostavaa ja osallistavaa tekemistä. SuperPUUn ohella Heurekassa on koko ajan myös vaihtuvia näyttelyitä.

Näyttelyn oheen suunniteltua ohjelmaa

Heurekan toimintapaan kuuluu järjestää päänäyttelyiden teemaan liittyviä teemapäiviä. Syksylle suunniteltu ”rekrypäivä” pyritään järjestämään tammikuussa 2021 (perjantai 22.1.). Siihen kutsutaan yläluokkien viimeisten luokkien oppilaita sekä mahdollisesti toisen asteen opiskelijoita.

Teemapäivänä näyttelyn sponsorit antavat tietoa alan ammateista ja työpaikoista sekä tuotteista ja niiden käytöstä.

Myös 23.1. suunniteltuun perhepäivään tuodaan puutuoteteollisuutta, alan ammatteja ja yrityksiä koskevaa lisäohjelmaa.

Korkea-asteen opiskelijoille on suunnitteilla erillinen iltatilaisuus Puutuoteteollisuuden toimesta.

Lisäksi ensi kesäksi näyttelyä täydentää Heurekan ulkopuisto Galileihin rakennettava puuhun liittyvä aktiviteetti.

Puutuoteteollisuus ry:n jäsenten kummiluokkavierailut siirretään ensi vuoteen. Niistä tiedotetaan erikseen yrityksille.

Heurekan SuperPUU-näyttelyn kotisivu täällä.

[post_content_en] => [post_content_ee] => [post_content_sv] => [post_title] => Heurekan SuperPUU-näyttely. Puutuoteteollisuuden uutiskirje 10/20 [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => open [post_password] => [post_name] => heurekan-superpuu-nayttely-puutuoteteollisuuden-uutiskirje-1020 [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2020-09-25 10:32:40 [post_modified_gmt] => 2020-09-25 07:32:40 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [post_expire] => [vote_status] => 0 ) [_oldAttributes:yii\db\BaseActiveRecord:private] => Array ( [ID] => 989 [post_author] => 0 [post_date] => 2020-09-25 10:32:40 [post_date_gmt] => 2020-09-25 07:32:40 [post_content] =>

Heurekan SuperPUU-näyttelyn kotisivu täällä.

[post_content_en] => [post_content_ee] => [post_content_sv] => [post_title] => Heurekan SuperPUU-näyttely. Puutuoteteollisuuden uutiskirje 10/20 [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => open [post_password] => [post_name] => heurekan-superpuu-nayttely-puutuoteteollisuuden-uutiskirje-1020 [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2020-09-25 10:32:40 [post_modified_gmt] => 2020-09-25 07:32:40 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [post_expire] => [vote_status] => 0 ) [_related:yii\db\BaseActiveRecord:private] => Array ( ) [_errors:yii\base\Model:private] => [_validators:yii\base\Model:private] => [_scenario:yii\base\Model:private] => default [_events:yii\base\Component:private] => Array ( ) [_behaviors:yii\base\Component:private] => Array ( ) )
25.09.2020

Heurekan SuperPUU-näyttely. Puutuoteteollisuuden uutiskirje 10/20